Pradziu pradzia.. :)

2009 m. lapkričio 2 d., pirmadienis

Na stai, pagaliau ir as turiu galimybe pusvalanduka paskirti pradeti delioti savo mintis baltame kompiuterio ekrane :) mano itemptoje rutinoje laiko tam tiesig neatsiranda del keliu priezasciu: wos speju begioti paskui suneli, kuris, tiesa, pats dar tik neseniai begioti ismoko, bet jau speja greiciau uz mane aplekti ir apversti aukstyn kojomis namus :) tad noredama buti gera mamyte, as nesistengiu namuose palaikyti idealios tvarkos, o tiesiog laiko bandau skirti pabuvimui su juo, zinoma kur dar mylimiausias vyras, kuriam laiko visuomet noriu atrasti taip pat, ir....ir didziausia mano aistra - virtuve!!! joje galeciau praleisti visa savo laika, galeciau joje gyventi, galeciau gyventi vien tik ja, ji mane tiesiog ikvepia :) ir ne todel kad ji butu labai grazi, tvarkinga,net nepasakyciau kad ji labai jauki, bet joje galiu leisti reikstis savo fantazijai, kaskart i keptuve, puoda ar koki indeli, idedama dalele saves, savo meiles - maisto gaminimui...
Tiesa, nereikia suprasti, kad esu nereali vireja, kepeja ir panasiai, tiesiog tai - mano aistra. Esu savamoksle, jokiu specialiu kursu, jokiu studiju sia tema, nors noro oj kiek turiu, bet tai dar ateityje, dar viska spesiu, jei tik aistra dingusi nebus :) sakau taip todel, kad niekada negali zinot kokie vejai papus ir kokia kryptim tave nunes..pries pora metu krausciausi is proto del kulinarijos, ivairus patiekalai, viskas kuo astriau, su padazias ir be ju - tai man patiko daryti, konditerija man atrode tamsus miskas ir siaip neidomi sritis, taciau viskas pasikeite - gimus suneliui, kaip isprotejus stacia galva puoliau i skanestu pasauli, tortai, pyragai, kepimas diena nakti, eksperimentavimas, ne visada pavykes, bet - labai idomus, ir zinoma, patenkinti artimieji, kuriems visas tas geris budavo isdalinamas :) negaliu nepamineti dar ir vaikystes laiku istoriju, kai su jaunesniaja sesute, kuri trumpai ir graziai siame puslapyje yra vadinama Ra - vienoms esant namuose, labai norint kazko saldaus - imdavomes pyragu kepimo..taciau visa tai, kas turedavo buti saldu ir skanu, iskeliaudavo i ta saunia vietele, kuria reikia nuleisti rankenele, kad begtu skaidrus vandenelis..kad mama neaptiktu sugadintu produktu ikalciu :) taip, buvom beviltiskos.. :) bet kaip ir minejau, viskas keiciasi, ir stai, as pamilusi sia saldzia sriti, pasistengsiu isbandyti kuo daugiau ivairiu skanestu rusiu. Zinoma, nepamirsdama ir kulinarijos.
Kad butu aiskiau, 'Li & Ra virtuve' - tai mano ir mano seses Ra kulinariniu, konditeriniu ir siaip skaniu pavykimu bei nepavykimu aptarinejimas bei iamzinimas, galbut konkurencija... :) nagi, startas duotas :) Li

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą