Keksas su razinomis

2009 m. lapkričio 17 d., antradienis


Na reikia naudotis proga, kad nei vienas is mano brangiuju vyruku nezirzia man i ausi ir nereikalauja "niam niam", tad kimbu toliau pasakoti ka pagaminau per paskutiniasias dieneles :) vakar jau taip norejau kazko saldaus, kazko prie arbatos, o suomijos parduotuves, kurios man siuo metu yra dazniausiai pasiekiamos, negali pasiulyti nieko, kuo as buciau suzaveta..tad atsirado butinybe kazka kepti :) velgi sniukstinejimas, rankiojimas sirdelei mielu receptu prie kompiuterio, ir stai, radau! visuomet norejau ismokti kepti skanu keksa, daznai man jie gaudavosi ne tokie kokiu noreciau, o ir neatsirinkdavau is receptu ivairoves, bet vakar man patiko paprastutis receptukas, kuri radau puslapyje http://skanuseksperimentai.blogspot.com:

2 kiaušiniai
100 g sviesto
3/4 puodelio cukraus
3/4 puodelio razinų
1/2 puodelio kefyro
2 puodeliai miltų
1 a.s. vanilinio cukraus
11 g kepimo miltelių

Recepte buvo nurodyta sviesta pasildyti, neleidziant jam visam istirpti, bet as zinoma ji palikau ant dar karstos plytos, tad radau grizusi jau istirpusi visa :) bet toki ir naudojau, nieko tokio pagalvojau :) kiausinius istrinti su cukrumi, vaniliniu cukrumi bei sviestu, supilti kefyra, razinas kepimo miltelius bei miltus. Tesla paruosta! Pailga kekso forma istepti sviestu, vos vos pabarstyti miltais. Tesla man gavosi laaaaaabai tirsta,wos sukroviau ja i forma, gal per daug miltu buvo, bet skonis nuo to manau nenukentejo, kaip ir del istirpusio sviesto :) Kepti 180 laipsniu ikaitintoje orkaiteje, apie 50 minuciu. (As kepiau valanda, ir dar uzdangus folija, kad nesviltu virsus 1o minuciu, nes per 50 min man jis nespejo iskepti.)
Paprasciau ir buti negali, o kad skanu, patvirtino like tik trupiniai leksteje :) Li

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą